3 Haziran 2009 Çarşamba

Darıca Hayvanat Bahçesi- Derince Hayaller Sahili Gezimiz

Sayımız son anda belli olunca oturma düzenimiz biraz samimi oldu.....

Hayvanat bahçesi...
Daha önceki gezide hayvanları bolca çektiğim için bugün sadece kızımın çektikleri var

Maymunlara bolca leblebi yedirdik, sanırım birini az verdiğimiz için kızdırdık üstümüze çişini yaptı

Derince hayaller Sahili

Vapur sefası yapalım dedik ama hayal kırıklığına uğradık görüldüğü gibi içinde yolculuk yaptık
Değirmendereye kadar gidip indik sonraki vapurla geri döndük.... bir çay bile içemeden hemde
Biletleri nasıl kullanacağımızı bilemediğimiz için bir dövülmediğimiz kaldı sanki hergün vapura biniyoruz..... benim ilk vapur deneyimim oldu sırada tren var onada hiç binmedim... çocuklar uçağa ne zaman bineceklerini sordu , karne günümüzde parise gidiyoruz uçakla dedim
Dönüşümüz istediğimiz gibi oldu açık hava deniz bir de kahve olsaydı ...
çocuklar ortada koşturdular oynadılar ... annelerin ellerinde fotoğraf makinaları ... biz eğlendikçe diğer yolcularda bize bakarak eğlenmişlerdir sanırım ..... :)) kimin umrunda

uzaktan hayaller sahili gitmeyenlere ısrarla tavsiye edilir
dönüşümüz hiçde yorgun gibi değiller...
fotoğraf çekmeyi unutmuşum dönüşte özdileğede uğradık

Bu birlikteliği sağlayan tüm velilerime teşekkür ediyorum...